Yasinuguriklima Thesra evet ışıltı bence de iyi fikir Eşime supriz olsun istiyorum kızmazda bilmiyorum içim rahat değil yinede iyi düşünmem gerek 😊
Thesra Yasinuguriklima O zaman kesin ışıltı yaptırın hem doğal hem parlak çok tatlı oluyor bir de kendi saçınızın üstüne olunca daha da ballı🥰
KaSeAy Yasinuguriklima Boyamaya karar verirsenz zaten kuaförde boyatın evde boyadıgınz saçlar o renkte olmuyor rengi tutmuyr kuaför de tam renk tutsun diye bi madde kullanıyolar
Yasinuguriklima Minikkelebek bilmiyorm ya bakalım karamel falan da aklımdan geçiyor ışıltı da kafama çok yatıyor
zisanc Yasinuguriklima değişiklik istiyorsan aralara hafif ışıltı attırabilirsin💕 tamamen boyamaktansa :)
Yasinuguriklima zisanc aynen ya tamamen boyamak istemiyorum zaten aralarda geçiş olsun farklı hava katsın istiyorum
Ummus-kaan Yasinuguriklima bende tesettürlüyüm hoşuma gidiyor boyatmak kendimi iyi hissediyorum çok sık olmasada ara ara boyatıyorum mesela 1 yıl önce boyatmıştım yarın tekrar boyayacağım
Yasinuguriklima Ummus-kaan bende ilk defa boyatacagim inanın kötü olursa diyede çok korkuyorum bakalım inşallah güzel olur