Busrabuglem Kızlar kızım 9 aylik anne sütü alıyor ama ek. Olarak uyirken illa ki. Biberonla devam. Sütü alır sma kullanıyorum ama cok pahali ona da alıştı kızım mama değiştirmek istiyorum ama napcam bilmiyorum..
Smyy61 Bebelac alablrsin ben çok memnunm hemen hemen her bebekte seviyor tadını fiyat olarak daha uygun hemde