Çaylar zayıflatmaz. Para tuzağı meğer öyle olsaydı dünyada kilolu insan olmazdı. Az yemek yada çok hareket yediğinizi yakacak kadar eneri harcarsanız kilo verilir. Ödem atmakta zayıflamak değildir. Ayrıca hiç bir besin kilo verdirmez bilimsel araştırmalarda yok. Mesela çayı satanlar diyor ki bol su için yediklerimize dikakt edelim. Zaten bunu yapan zayıflar. İştah olayı da insan ömür boyu çay içemez bu yüzden 3-5 kilo ödem atıp normal beslenme düzeninize geçince kilo alımı olur. Uzun süreli değişimler yardımcı olur beslenmenize