Melikeeeecansuu Merhaba benım bu pusetlı bebek arabasından vardı ama kırıldı yenısını alıcam ama kararsızım oglum 1 yasına gırdı sızce lınktekkmı daha kullanıslı https://www.civilim.com/4-baby-active-plus-cift-yonlu-bebek-arabasi-antrasit-9414-gld. Yoksa resım olarak paylastıqımmı. https://imgyukle.com/i/R7avbQ
Bebegimm1 Melikeeeecansuu baston daha kullanisli geliyor bana katlamasi tasimasi iyi oluyor ben bebek kucagimdayken arabayi katlayip acabiliyorm koluma takip merdivende tasiyabiliyorum bebegimle arabayi travellerin katlamasi zor diye almamistim
Tazeanne0134 Melikeeeecansuu https://ty.gl/b99yqnajsg Ben bu bebek arabasını kullanıyorum ve çok memnunum hem travel hem de baston oğlumda pusetli halini kullanmak pek nasip olmadı ama şimdi bi kızım oldu 1 haftalık daha ona kullanıcam inşallah oğlum 28 aylık arabaya binmek istemiyor zaten yani demem o ki rahat 2-2.5 sene kullanıyorsun
hunilimomm Melikeeeecansuu linkteki farklı markayı kullandım 3 yıl daha kullanışlı ayağımla kapatıyorum 😂 biraz hor kullandım kırıldı tekeri şimdi 2. Ye baston aldım
Esra26 Melikeeeecansuu 4baby 1₺ olsa onu bile vermem, o kadar değmeyen bir marka. Başka markalara yönelmenizi öneririm nacizane..
Bebegimm1 Melikeeeecansuu nette yazin cikar kabin boy ve duz olanlari var onlara da bakin isterseniz derim hem uzun sure kullanir bebeginiz. Kademeli alin mutlaka derim