Esmaanne canım doğduğun da 1 aylıkken yapılan aşı var ya onun ile dozu yapılıyor ve k vit yapılıyor daha bebek sana gelmeden neyse doğduğun ya da sabah ilk topuk kanı alınıyor sarılığı var mı yok mu ona bakılıyor sabah hastaneden çıkmadan işitme testi yapılıyor bunlar ilk gün ve hastaneden çıkmadan yapılacaklar canım
Bebek 5 günlük olunca rutin kontrol amaçlı çocuk doktoruna götürüyorsun zaten sabah çocuk doktoru geliyor sana bilgi veriyor ondan sonra senin kendinin kontrolü oluyor bide sağlık ocağına gidiyorsun 2.topuk kanı için orda onu alıyorlar boyu kilosu baş çevresi d vit veriyorlar bu kadar benim bildiğim ve bana yapılanlar