Kızım 2 buçuk yaşında bronşit geçirdik çok şükür iyileşti fakat çok ağır iğneler kullandılar ve son iğnemizi dün vurdurduk suan halsizliği var feri gitmiş sesi çıkmıyor neden olabilir ilaçların etkisinden diye düşünüyorum ama yaşayan var mı aynı durumu