Bebeğim doğdu daha haftalıktı yüzünde iltihaplı döküntüler olmaya başladı.Her kez kırkı çıkınca geçer dedi ama annelik içgüdüsü hiç tatmin olmadım.İlk ay kilo verdi 2.ay 300gr aldı üç doktordan brincisi sen bu çocuğa bakamıyorsun kilo bile alamamış sütün yetmiyor mamaya başla dedi, ikşmcisi hasta olur mama ver dedi üçüncüsü alerji dedi iyiki nırmal mamaya başlamamışsın dedi alerji mamasına başladık. süt ve mamülleri susam vs kestim.Sonra kırkıda çıktı döküntüler azaldı ama yeşil kaka egzema konaktan yavrumun kaşları yüzü bile gözükmüyordu.Alerji diyetisyeniyle görüştüm eliminasyon diyeti yapmaya başladık.Hemen 1haftada farketti.15gün bitti yumurta açmaya başladık ve bebeğim emdikce kusuyor karnı ağrıyor bağırıyor.kurıyemişler et süt ve ürünleri hepsi yasak.Vegan ürün bulsam kuruyemiş var içinde.Kuruyemişsiz bulsam süt var.Beteri var biliyorum ama şu an sadece yorgunum.Bebeğim emmek istiyor emdipine bin pişman kusuyor.Varmı bende bu yollardan geçtim geçicek diyen 😔