G01N 8.bucuk aylık oğlum için kan testi yaptırdık sağlık ocağında bugün ebe aradı ve tiroid yüksekmiş 3 hafta sonra tekrar gelin dedi kontol altında tutmak gerekmiş basina gelen varmı bana bilgi verseniz çok kafama taktım tedirgin oldum 😔