Ysmn94 Benim kızım 3 aylık 67 cm kilosu 7800 normal mi sizce sizin bebişleriniz 3 aylıkken ne kadardı kilosu boyu ?
Dlkbrs Ysmn94 bence böyle bı post aç ama kendi bebenin kilosunu söyleme nazar değdiren olabilir. Yorum yazanlar için söylemiyorum ama. İyi gözle bakan var bakmayan var. 🌺💞🥰
OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar Sema9208 siz gayet nırmal Bir yorum yazmışsınız,maŞAllah bile demişsinz.Boş verın
Elfvli Sema9208 siz hiç üzülmeyin benim bebeğim 3. Ayında 4.600 kg di. 2.500 kg doğdu. Doktorumuz yeterli presentil tablosuna uygun görüyor. Bende besleyemedim mi diye çok üzüldüm. Ama buna rağmen mama başlatmadi anne sütü devam. Hersey yolunda , sağlığı yerinde mutlu bir bebek. Sonra ek gida vs zaten cok güzel toparlıyorlar. 💕
salakmisincemilee Ysmn94 buraya resmen övünmek için post açmışsın bir de insanların bebeğine zayıf diyorsun Allah hidayet versin bebeğinize de maşallah
OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar Ysmn94 bide hanımefendi benek kilos ile övünmek Çok saçma,bide kadıncağız size MaŞAllah kilolu diyor,sizde ona sizinki zayıf diyorsunuz.Bebeğiniz Kilolu falan deyil,Veya boyu uzunda değil.Egonuzu tatmin etmek için bebeğinz üzerinden yüremeyin.Hayret
Ysmn94 Benim amacım övünmek değil çocuğumun kilosunun fazla olduğunu biliyorum endişeliyim zaten bayağı kilolu deyince sıkıntı olmuyorda bayağı zayıf deyince ye sıkıntı oluyor madem Hidayetin herkese ihtiyacı var ! Tek taraflı düşünme o zaman bayağı kilolu deyince bu insanda üzülür mü diye düşün bakalım bi !.
Elfvli Ysmn94 hiç zannetmiyorum . Kilolu olunca anneler bir mutlu oluyor. Bak basil bakmışım, beslemisim havasına girebiliyor. Zayıf olanlar da yetemiyormuyum acaba mutsuzluğu yaşanıyor. O yuzden bu tarz postlar gereksiz. En iyi bilgi alışverişi her zaman doktor ile yapılandır. Sonra gereksiz yere laf sokma kavga etme.
Ndrg-12 Ysmn94 mama mı yiyor anne sütü mü alıyor kaç kg doğdu biz ne bilelim. Kilosu burdan bakınca iyi görünüyor ve Maşallah kilolu diyor insan. Sizinki de zayıf diyerek karşıt tepki vermenizi gerektirecek bir şey yok. Kadın Maşallah demiş üstelik art niyet yok. Neyin kıyası bu anlamıyorum gerçekten. Kilolu demek insanı üzmez ki sizin bebeğiniz zaten obez kilosunda değil. Ama zayıf derseniz o anneyi üzersiniz. Kimse bebeği zayıf olsun istemez çünkü.
CizerBirAnne Ysmn94 zayıf değil aslında, persentil tablosuna göre normal. Sizin bebişiniz persentil tablosuna göre boyu kilosu ayından fazla maşallah diyeyim. Normal olup olmadığını doğum kilosu boyu belirler.