nazlimom_ 2 ay kolikten çeken anne olarak tanımlamaya çalışayım canım. Doktorunun dediği gibi mutlaka günün belirli saatinde ağlama krizi,sürekli huzursuz ifade,karnı açken bile mide kısmında şişkinlik,zor uykuya dalma(farklı nedenlerle de olabilir),sadece kucakta sakinleşme gibi belirtileri olmuştu bizde