2yaş kızım akut bronşit dediler 2ay hawa veriyorum 5.gün 4kez verdim 3e 2 e 1e düşdü şimdi 7gün antibiyotik 5gün bir tane surup kullandım buctorin şurup verdi doktor 1ay kullan dedi haftada 3gün olacak şekilde aksatmadan kullanıyorum ama kızım burnu tekar akıyor haziranda 10da kontrollü var niye sürekli hasta oluyor devamlı burnu temizliyorum