Kızlar merhaba bebeğim 17 aylık , çalışan bir anneyim haftanın en az 4 günü dışarı mutlaka çıkartıyorum bebeğimi, ancak sokakta yürürken yanından yabancı geçtiğinde hemen elimizi tutmak istiyor bize yanaşıyor korkmak değilde böle tedirgin oluyor sanki😔acaba evde çokmu vakit geçiriyor yaşayan varmı bu durumu, daha küçük acaba o yüzden mi bilemedim paylaşmak istedim bi tedirgin oldum bi yerde eksik birşey mi yapıyorum diye önerilerinizi bekliyorum tecrübeli anneler🤷♀️