2civcivannesii Kızlar 2 gündür copcop cop ellerini emiyor öyle iştahlı emiyor ki sanarsin aç oysa emiyor doyduguna eminim gazı da çıkıyor alışkanlık kalır mı niye böyle emiyor elini emzik de veriyorum emziği atıp elini emmeyi tercih ediyor ilk bebeğimde hiç böyle oldgunu hatırlamıyorum bu çok fena 😄
Bebegimm1 2civcivannesii normal ellerini kefsediyor bir sure devam edicek boyle endise etmeyin bir de diş doneminde ellerini agzina goturuyorlar suan keşif zamani 🤗
N1i2s3a4 2civcivannesii 2 aylıkken aynı dediğiniz gibi yumruklarını sokarak emiyordu salyaları da cabası 😊 emziği atıp yandan yine elini sokmaya çalışıyordu 😁 şuan 4,5 aylığız ve dişlerimiz çıktı. Sebebi buymuş demek ki diyorum
CizerBirAnne 2 ay 21 günlük, aynı durumdayız. Copcop emmesi tam da doğru terim 😁 salyası filan da akıyor. Ama araştırdım sordum normalmiş. Ben de eli yerine emzik vereyim diyorum yok emzik kesmiyor hanımefendiyi, illa eller gidiyor ağza.
Themamacita CizerBirAnne aynı durumdayız emzik em madem emeceksin diyorum emzik veriyorum yok elini cop cop emiyo 😂
Eldu97 Bizde 2 ay 23 günlüğüz elleri hep ağzında yumruğunu sokuyor cop cop emiyor doymuyor öu diye düşünüyordum 😅