Ipekada34 [https://www.hizliresim.com/szbb83x görsel] [https://www.hizliresim.com/6777244 görsel] Sonuçlardan anlayan varsa riskli olanlar ne anlama geliyo acaba doktora yarn gidicez ve bu riskler neyin nesi beynimde dönüyor
Asuyar Ipekada34 Kansızlığı yok. Kan degeri ferritin iyi çıkmış. Zaten değer normal diyor kenardada. Kansızlığı var yazmış biri yanlış. Diğer degerlerde hasta felan olduysa ondan değişik çıkmıştır. Dr yine tam anlatır size ama kansızlık yok.
Sonsuzmutluluk Ipekada34 kansızlık çıkmış korkulucak bir durum yok endişelenmeyin takviye verir doktor muhtemelen. Birde yakın zamanda hastalandımı hafif bir enfeksiyon geçirdiği çıkmış ama bir sorun yok önemli
Ipekada34 Sonsuzmutluluk evet hastalandi bu salgını yaşadı ishal kusma ateş olarak antibiyotik falan kullandık
Ankara0666 Sonsuzmutluluk kansızlık niye çıkmış aralıkta benim bebeğimde 23 çıktı gayet iyi dedi doktor o yüzden soruyorum
Sonsuzmutluluk Ankara0666 yani şöyle söyliyim bu geçirdiği hastalığa bağlı değerlerde oynama olmuş olabilir hastalık durumunda bozuluyor değerler belkide normaldir hgb değerini göremedim o kaç çıkmış
Ankara0666 Sonsuzmutluluk kansızlık değeri ferettindir siz kansızlık var dediğiniz için yazdım diğerler değerleri bilmiyorum