Selam kızlaarrr bişey sorcam benim sütüm azdı arttı heralde emzirdikçe. Bir buçuk aylığız biz mama ve emzirmeyle geldik bu zamana kadar. Ama 2-3 gündür bebeğim göğsümde yarım saat kalıyor ve devamında mama verdiğimde azıcık içiyor normalde hepsini içerdi. Sütüm yetiyor demekki değil mi başka bi problem yoktur yani ??