Aç karnına içilen şekerli su direk kana karıştığı için sıkıntı olabilir diyorlar. 2 dilim baklava ile eşdeğer ama baklavanın içinde un var, nişasta var, yağ var vs.. yani kana karışma süresi yavaş yavaş ve yakma ihtimalimiz yüksek olduğu için daha uzun. Tabiki doktorlarımızın bir bildigi vardir ama Canan hocamıza da hak vermiyor değilim..
Bu arada ben yaptırmadım.