kızlar bebeğim 10 aylık sütüm kesiliyo sanırım düşünmekten kafayı yicem herşeyi denedim artmıyo çocuk boşa emiyo emerken yorulup uyuyo çok üzülüyorum napmam lazım? çok nadir az bişey emiyo göğsümde süt toplanmıyo bile 2-3 hafta öncesine kadar kaynarken sızlardı artık olmuyo