Mucizegebelik benimki de 2 aylık bende bıraktım 2 saatte bir emzirmeyi , gündüz ne zaman isterse veriyorum oynuyor hatta şaşkın 😅 gece de örneğin 21 de uyudu 12 gibi uyandırmadan emzirmeye çalışıyorum emerse 4-5 gibi kalkıyor. Emmezse yatırıyorum uyandırmadan daha 2-3 gibi uyanıyor. Altını da değiştirmiyorum geceleri uykusu bölünmesin diye. Baktım pişik olmuyor olsaydı gece de değiştirecektim. Ayrıca en keyifli olduğu saatler sabah 7 8 uykusunu almış dinlenmiş oluyor