Her şey onun İçin babası iş kurdu gerçekten 1,5 yılda da gayet iyi gitti tahminimizden de pandemi dönemine denk gelmesine rağmen. Şimdi ona kalacak olan 2 evimiz var yazlık olanı yeniden yaptırıyoruz bu yaz onunla gidip kalmak İçin ve ileride ona kalması İçin. Onun Dışında para biriktirme gibi bir şey yapmadık işe yatırdığımız İçin ama eğitimi için istediğimiz bi yere şu an gönderebilecek duruma geldik şükür. 🙏
Ahlaki açıdan oğluma ne desem de şu an anlamayacaktır zaten oldum olası ahlakın bireysel bir şey olduğuna inanırım. Vicdandır sonuçta ahlak ve davranışlarımıza yansır.
O yüzden kibar olmanın güzel bir şey olduğunu anlatıyorum şimdilik. Geri kalan dürüstlük,namus,dini bütün biri olmayı kendisi deneyimleyerek öğrenecek.
“Lütfen,teşekkür ederim,özür dilerim “ bu üç kelimeyi yerinde kullanmaya başladı şükür ki.
Ben sadece rehberlik edebilirim zaten umarım en iyi şekilde olur 🙏