Bugün kapıyı kapatırken kızım bileğini sıkıştırdı kapıya doktora götürdüm hemen başta birşey yok sonra çatlak sonra kırık dedi alçı dedi ama ben güvenmedim başka doktora gittim hiç brişey yok ağrı kesici ver buz koy dedi ama hala bileği ağrıyor oynatıyor sıkıyor ama kullanmıyor yaşayan var mı dua edin lütfen birşey olmasın 😞