4,5 aylık hamileyim. 10 aylık kızım var bir sıkıntı olmadı. Banada bırak diyorlarda biraz araştırsalar cahil cahil konuşcaklarına.. doktorum ek olarak kalsiyum aldığım ve beslenmeme dikkat ettiğim sürece emzirmemde bir sorun olmadığını söyledi. Hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın 🥰