Alyalenabebek Merhaba, bebeğimin elleri yumruk şeklinde sürekli ağzında ve sürekli tükürük çıkarıyor acaba dişleri erken mi çıkacak başına gelen var mı?
Tbsylmz Alyalenabebek Benim kızımda öyle normalde bu haftalarda ellerini keşfediyo ama kızımda ateş de oldu salyası çoğaldı kulağınıda kaşıyo gibi yapıyo bunlar diş çıkarma belirtileriymiş çünkü doktora götürdüm tahlilleri yapıldı bişey çıkmadı kulağıda temiz şükür yani diş 😇
Velaguv Alyalenabebek evet kaşınır benim ilk oğlumda da öyle erkenden başlamıştı şimdi ikinci oğlumda öyle yakındaminik incileri görürüz🤭🧿💙
ftsdmrhn O aylarda çoğu bebek öyle, annene babaanneler görünce bu çocuk erken dış cikaracak diye sallıyorlar ama ellerini keşfettiği, tükürük bezlerinin geliştiği dönem 2-3 ay. Ha erkende çıkaran bebek var ama çoğu zamaninda çıkarıyor.
Alyalenabebek ftsdmrhn gercekten oyle buyuklerimiz surekli dis cikarcak tüh erken dokülcek disleri diyip duruyor moralimi bozuyorlar.
ftsdmrhn Alyalenabebek erken ciksa bile erken dokulcek diye biseyde yok. Kardeşimin erken çıkmış benim geç. Kardeşimin dişleri benimkinden düzgün ve güzel. Ama merak etmeyin o aylarda çoğu öyle, eskiler hatırlamıyor kendi bebelerinin o hallerini. Ya da bizi bogazimiza kadar kundakladiklari için elimizi agzzimiza götürme fırsatı bulamadığımız dan onlar görmemiş olabilir 😄
Alyalenabebek Tbsylmz yaa ateş yok sadece huzursuzluk yasiyoruz gunduz uykusunu unuttuk iyice istahta azaldi ya atak diyorum yada dis bakalim hayirli olsun sizin bu arada 🤗
Tbsylmz Alyalenabebek Aynen atak da olabilir teşekkür ederim çıksa İnşAllah erkenden hayırlı olucak 😂