hanımlar ilk doğumum ve sutum ilk günler çoktu emzirme danismani bile hayret etmişti tsortlerim ipislak olurdu ama doğum yaptığım ilk hafta yaşadığım ve duyduğum olaylar sayesinde cok fazla stres üzüntü yaşadım bir haftatir asla toplasanjz iki meme 60 cc süt cikmiyor resmen bazen hiç gelmiyor bile üzüntü ve dinlenememe ve beslenememe yordu beni sanırım mama veriyoruz ek olarak her öğünde sutum artık yetersiz olduğu icin asiri kafaya takiyorum bazı öğünler emzirmiyorum bile mama veriyorum sadece artık oyle emzirmeden sogudum kafaya takmaktan bu durumu sütümü nasıl arttırabilirim yiyicek olarak kombosto dereotu havuç her gün tüketiyorum resmen ama yemek konusunda vaktim neye yeterse alel acele onu yapıyorum kilo alımı suan iyi bebeğimin ama mama verince alıyor mama vermediğim zaman kilo kaybı cok fazla olmustu simdi artık süt azda olsa var şükret kendine diyorum en azından mama var doyuyor diyorum ama yok olmuyor soğudum meme kelimesi süt kelimesi duymak istemiyorum artık ama bebeğime bol bol anne sutudede vermek istiyorum