Kizlar kizim alisali 2 ay oldu şükür ama bezliyken doğru dürüst pişik olmayan çocuk sürekli pişik oluyor. Yani anlamadım ki. Temizliğini mi iyi yapamıyorum. Bacağını açıp kuru peceteyle kuruluyorum ıslak kalmasın die cisten sonra. Kakayida ıslak mendille temizliyorum. Başta cisten sonra da ıslak mendil kullanıyordum ama nemli kalınca mantar fln da olabilir die kuru peceteye geçtim..sonuçta kendime de öyle yapıyorum diye düşündüm. Yani nerde yanlış yapıyorum anlamadım. Kız çocukların idrardan sonra temizliğini siz nasıl yapiyorsunuz? Buarada tuvaletini yaptırırken bakıyorum ıslaklık olmuyor kulotta. Yani kaçırmadan kaynaklı da değil