BirrPrensessannesi https://resimyukle.io/r/itkaxhiXtc https://resimyukle.io/r/wBGPYsFnVb Üstteki olan test yeni alttaki 1 hafta önceki sizce varmı😊
BirrPrensessannesi KaganinAnnesi26 ben yaptım o arada telefon çalınca gittm sonra unuttm geldm boule olmuştu 🤷 bende karn ağrısı mide bulantısı isal falan vardı doktor test yapmamı söyledi o şekilde yaptm ve bu şekilde olmus
KaganinAnnesi26 BirrPrensessannesi doktor kan alsaymis keşke ben var gibi görüyorum istiyorsanız eğer gözünüz aydın 🙏🏻
BirrPrensessannesi KaganinAnnesi26 çok yoğundu hastane baya salgın vs varmış galiba acikden giriş yaptırmistm o da siz yapın dedi 🤷
Emel38 BirrPrensessannesi yap yap emin olmakta yarar var..kan verirseniz belki daha erken sonuç çıkabilir..
BirrPrensessannesi Emel38 kana da çok zor giderm ya yarn gidersem hemen sağlık ocağina belki ama pazartesi ye kalır bakım yarn belkide kan verir gelirm
Kocakgiller BirrPrensessannesi üsttekinde silik çizgi gördüm muhtemelen bebiş geliyor hayırlı olsun🤲💐❣