Prenses070219 Merhaba anneler bebeğimin odası aşırı sıcak oluyor camı açamıyorum sokağın bütün gürültüsü içeri doluyor. Sokakta öksürenin sesi bile🥲 uykuya zor dalıyor sıcaklıktan. Ne yapabilirim vantilatör geliyor aklıma sadece
Nursemommm Prenses070219 soğuk buhar makinesi yok mu o biraz düşüruyor oda ısısını ventilatör hasta edebilir direk ya da uykuya gecmeden òmce odayı iyice havalandırın
birkediannesi Prenses070219 ay şuan oğlumun odası da 27 derece ısı düşmez ki evde sıcak yani napacağız bilmiyorum cam açamıyorum ben böcek geliyor 5. Katta olmama rağmen 😅
Prenses070219 Nursemommm var aslında onu iyice yatağına da yaklaştırdım ama dereceye etki edecek kadar bi değişim olmadı
Prenses070219 birkediannesi bebek odasının 20-24 olması gerekiyormuş buna bakarak 27 çok yüksek😔ter içinde uyanıyor resmen çok üzülüyorum
Elifcinargul birkediannesi sineklik takın sizin kolayca çözülür sadece aman dikkat hareketli ise bebeğiniz biraz tehlikeli olur
Eceedemiiir Prenses070219 26 de bizim şuan askılı zibinla yatırıyorum yatmadan önce havalandirdim ama aynı ne yazık ki dediğiniz gibi dışarı ses hemen bizim odaya geliyor açamıyorum 🤷😭
Prenses070219 Eceedemiiir bende yatırana kadar camı açık tutuyorum ama bütün gece o sıcakta yatıyor 😔 9. Kattayız ama giriş kattan farksız ses düzeyi
birkediannesi Elifcinargul sağol canım evet sineklik takacağız bu sene. Yok maşallah camlardan uzak duruyor yine de tel Başına odasındayken camı tamamen açmıyorum üstten açıyorum gece de üstten açık bırakabilirim evler cok sıcak ama en üst katta olduğumuz için esiyor aslında terleyip hasta olur diye de korkuyorum