Feyekum Bu ikinci gidisimiz olacak öncesinde hareketli cocuk oldugu için yerinde durmadı bida şansımı deneyecm inş kreşe durur ayak uydurur nasil yapacam bilmiyorum
Sin21 Feyekum yani düşünüyorum oğlum kreşte beni görse dibimden ayrılmazdı sınıfı ayrı olsa hani dizi görmese hiç bilemedim