OnurToprak Merhaba 3 aylık oğlum var. Hangı ay itibarıyle kanguru kullanımı öneriliyor? Kanguru kullanmak istıyorum. Kullananlar memnun musunuz? Kolaylıkları neler? Tercıh edıp etmemesı sebeplerinizi paylasırmısınız? Son olarak hangı markayı önerirsiniz
Bilgeninannesi OnurToprak baby bjorn marka kullanıyorum cok memnunum ben 1 aylıkken bile koyuyordum ne zamandan itibaren öneriliyor diye doktora danışmadım.
Palestinianbride OnurToprak 4 aylıkken bir arkadaşımdan alıp denedim iyiki denemişin bebeğim hiç sevmedi boşuna almadım bende
Melisyldz OnurToprak bn borooshbaby kullanıyorm ve çok memnunm bebekle birliktee buyuyebiln bi kanguru ve bacak ayari fln yapılıyor diğer kangurulara gore gorsel olarakta cok guzel terletmede yapmiyor tavsiye ederim ben
Elizim OnurToprak ben mamadus kullanıyorum kızım yarım saat en fazla dışarıyı izliyor sonra saatlerce uyuyabiliyor😍Normalde uyku problemi yaşıyoruz en fazla yarım saat uyuyan çoçuk kanguruda 2 saat rahat yatıyor tabi o uyuyor diye ben de dolanıyorum😂Hiç bi şekilde ağrı da hissetmiyorUm
Palestinianbride OnurToprak Bebeğim kucakta sürekli dışa dönük durmayı seviyor ve çok hareketli kanguruyla özgürlüğü kısıtlanmış gibi hissetti sanırım...klasik yay burcu:)) kendini itekledi kurtulmak için çığlıklar attı 😁 eğer sürekli.minnoş minnoş koynunuzda duran başını göğsünüze yaslayıp sizinle takılan bir bebeğiniz yoksa iki kere düşünün veya deneme imkanınız varsa mutlaka deneyin
OnurToprak Palestinianbride benım oğlusum bahsettıgınız mınnostan:) ancak etrafı ızlemesıne engel olacak hıcbırseye tahammulu yok. O konudada deneyerek gorsem daha ıyı dedıgınız gibi
Melisyldz OnurToprak bndeki moonstone rengi cok guzel gercektn htta hamile bi arkadaşımada benm kangurudn alicaz hemde ayni rengini istedi 🙄🙈 o kdar çeşit olmasina ragmen cok begendi demek kii
Melisyldz OnurToprak bizim çantamız falnda gri füme arasi olunca hep ayni renk olmasin cok bogar dedm bide her kıyafetle uyuyor rengi
Melisyldz OnurToprak kırçıllı bi rengi var yarın cekiyim bi buraya atabilirsem atayim anlatinca anlaşılmick cnku ☺ ama guzel oyle soyliyim koyu bi renk zaten. Bu arada buraya nasıl ekleyebilirim fotografini
Benbiranneyim OnurToprak the baba sling. Çok kullanışlı. Bebeğimi kucağıma alıyorum slingi boynumdan geçiriyorum. Bu kadar. Kullanışlı oluşundan bebeğimin içinde uyumasından çok memnunum.