Bebiss12 Kızlar 41 gün önce doğum yaptım sezeryanla. Dün kahverengimsi akıntım vardı cok az kanamam bitti gibiydi. Ama bugun normal adet oluyo gibi kan geldi ve karnımda hafif adet agrısı var hemen adet mı oldum anlayamadım. Aynı durumu yaşayanlar var mı?
Lilababymom Bebiss12 40 gün olmadan kanamam bitmişti 50 gunkukken tekrar olmuştum ondan sonra da her ay düzenli olarak oldum. Bünyeyle alakalı bisey bu sanırım. Benim normalde de heo çok duzenliydi çünkü
Oktay0122 Bebiss12 lohusalıktan hemen sonra adet oldum 15 güne yakın sürdü hatta doktora gitmiştim adet olduğumu uzun sürebileceğini söylemişti kontrol edip eski düzeninizi beklememiz gerektiğini söyledi
Nur110222 Lohusa kanaması bitti gibi olup tekrar gelebiliyor muhtemelen adet kanaman değildir lohusa kanaman devam ediyordur canım
lyl0742 Oznur3635 ben 38.gün temizlendim 40 ım çıktı 45 ün lekelendim adet oldum sandım doktorumu aradım hemen oda kanamanın regl olmadığını 60.güne kadar sezeryan kanaması dır korkulacak birşey yok 60 günü geçerse gel tekrar dedi ama 3 4 gün sonra kesilmişti. Taze anne hayırlı olsun 🤗sağlıkla büyüsün bebişin
Oznur3635 lyl0742 bence adet ya karın ağrım da var ama neyse kokusu çıkar bı arada teşekkür ederim ❣️