Egeto ben ilk olarak salla dur yöntemi ile başladım 3 gün kuralı ile ilerledim. ilk önce 10 saniye sallayıp 5 saniye bekliyordum, Her geçen gün bunun bekleme süresini arttırdım. 3 günün sonunda da yatağa geçtik birlikte. o uzandı ben yanına yattım, uyku arkadaşımız var Onu da yanımıza aldık. ilk gün 40 dakika sürdü uykuya dalması. Yattı kalktı emziğini çıkardı geri taktı yatakta emekledi tuttum çektim şarkı söyledik ninni söyledim o şekilde ilerledik. artık 3 günün sonunda 10 dakikaya düşmüştü açıkçası uyuması. hala daha 10 aydan beri yani 3-4 aydır bu şekilde ilerliyoruz .Tabii bunu sadece belli bir süre geceye uyguladım, gündüzleri hala hafif sallıyordum yine salla dur yapıyordum. uykuya dalıyordu bırakıyordum ayağımdan.20. günün sonunda da gündüzleri de aynı şekilde odaya geçtik, o biraz daha zordu açıkçası. hava aydınlık olduğu için o biraz beni zorladı yani her zaman Çat diye uyumuyordu bir saati de buluyordu bazen, yeri geliyordu yatakta yine debeleniyorduk ama hiç kalkıp da uyumuyor diye salona geri götürmedim. yani ne kadar sürerse sürsün uyumasını bekledim ama emin olun bir ayın sonunda her şey bitmiş oluyor.
Diş dönemi veya hastalık olmadıgı sürece en fazla 15. Dk sürüyor uykuya dalması.