Feyekum Sizde de oluyor mu ana sayfa da sorun yaşıyorum eski gönderiler geliyor dk başı ve yeniler yok gelmiyor yani ilerlemiyor
Saudade Feyekum bendede mesajlarda yazan kişilerin mesajları siyah gözükmüyor ve efektler kullanılmıyor aynıları sizdede var mı?