Yaprakan İyi akşamlar istanbulda hiç bebeğinizle adalara gittiniz mi ? Gidenler zor oluyor mu alt değiştirme emzirme vs… önerilerileriniz nedir ?
SeverusSnape Yaprakan hayır zor olmamıştı, ben her yerde rahatça emziriyordum. Alt değiştirmesini de arabasını yatar pozisyona alarak rahatlıkla yapıyordum.😊
Sevvaldal Yaprakan 2 hafta önce gittik. Ama bizimki artık bebek sayılmaz tabi. 2.5 yaşında💙 çok keyifli geçti🥰
Yaprakan Teşekkürler bu yaz gitmek istiyorum da evden uzak ve arabasız yerlere cesaret edemiyorum 🙈☺️
Yaprakan Sevvaldal çok iyi inşallah benim bebişte keyif alır 9 aylık bu arada benimkide çok fazla emmiyor zaten artık ☺️Kafama takılan alt alma ama onuda bebek arabasında halledebiliriz bir şekilde.