Yigitannesii Normalde süt vermiyorum evde kutu süt vardı meyveli eşim içmek istedi oğlumda isteyince içti baya . Normalde her ürünü kontrol ederim ama bunu eşim açmıştı. Sonra bı baktım ki skt 24 gün geçmiş birşey olur mu ☹️
Haticeyns Yigitannesii merhaba acaba bi skntı oldu mu bebeğinizde bugün de benim başıma geldi aynı şey
Yigitannesii hayal_perest 20 Dk oldu daha iceli. Şuan normal her şey. Karnı sis evet ama normalde de oyleydi yemeğini yeni yemişti