Tugceg anlık bir acı, sonrasında hiçbir şey yok. Korktuğu için biraz fazla ağlayacaktır. O kadar alıştık ki biz, insan kıyamıyor acıyor mu diye ama genelde korkudan daha çok ağlıyorlar. Acıyı bile unutuyorlar. Sen ne kadar sakin olursan, bebiş de o kadar rahat kalabilir 😊 geçmiş olsun, inşallah tüm değerleri iyi çıkar.