Doğum yapalı 3 ay oldu sezeryan oldum göbeğim hala duruyor aynaya küstüm resmen giydiğim hicbirsey yakışmıyor hamile kalmadan önce 38 beden pantolona girerdim şimdi 42🤢 o kadar kötü hissediyorum ki kendımı ekmeği bıraktım sabah kahvaltımı düzgün yapıyorum akşam normal yemeğimi yiyorum sonra 7den sonra ağzıma bırsey sürmeyeceğim offff eziyet gibi diyete girmek o psikoloji