Melomel Selam anneler bebeğim 9 aylık oldu ama hala 2 saatte bir uyanıp emiyor geceleri. Emzirmeyip tekrar sallayıp uyutsam beş dk sonra yine kalkıyo. Normal mi bu? Ne yapmam gerekir? Aç kalmasın diye gık demiyorum ama 9 aydır saat başı uyanmaktan yıprandım
Deletedmom_21 Melomel bizde ayni durumdayız 8.5 ayligiz doktorumuz gece beslenmeyi azaltin dedi ama azaltamuyirum
Ayse3695 Melomel gel sarılalım 10 aylık olucak sabaha kadar emiyor 😂😂😂cok yiyor ama süt de istıyor cok kılo da almıyor anlamadım 😂😂
drn5410 Melomel aaa o da bir şey mi 🤭 biz 22 aydır 2 saatte bir hatta bazı geceler yarım saatte bir emiyoruz 😅 memede uyumaktan oluyor memede uyumayı bırakmadan bitmeyecek maalesef
Melomel Sngl1223 aslında gündüz emerken uyumuyor. Geceleri uykusunun arasında emip devam ediyo uyumaya
Melomel drn5410 gündüz memede uyumuyo benimki. Ama gece uykusunun arasında emiyo uyumaya devam ediyo. O zaman gece komple uyandırmam mı gerekiyo emerken uyumasın diye
drn5410 Melomel bilemedimmm… ben bir dönem bırakmaya çalıştım eşim destek olmayınca rafa kaldırdım memeden kesmeyi bekliyorum 🤭 ama size tunalıhayat sayfasını tavsiye ederim orda bulabilirsiniz cevabınızı 🤗 muhtemelen rüya öğünü yapmanız gerekiyor uyanıp istediği zaman mayışık oluyor ya uykuya memeyle dalmış oluyor sanırım