Bahar_23 basla yapılacak bir şey yok malesef. Dikkat etmek gerekiyor. Gargara zaten yapıyormuşsunuz ama bende 2 yirmiliğimi çektirdim. Biri ameliyat biri normal çekim. İkisinde de o kadar sürmedi kapanması diye hatırlıyorum. 2 hafta agrı çektim çene agrısı, onun haricinde ekstra birşey yapmamıştım..