Anneler selammm
Kızım Temmuzda 2 yaşına girecek ve bayram dolayısıyla gemi ile yaptığımız kısa bir seyahat sonrası (4saatlik Max) tatil beldesine gideceğiz. Geçen sene uçakla gittik ama bebek olduğu için pek anlamadı ve genelde kumsalda ya kucağımda oturdu ya emip uyudu. Bu sene ise daha hareketli ve her şeyin bilincinde. şimdi siz tecrubeli annelere soruyorum.
Yükselen zeka diye bir şey var instada onun setini sipariş ettim yol boyu bizi idare eder mi?
Kolluk mu simit mi? Kolluk diyorsanız bu Decathlona bakayım mı yoksa şu 500tl olan kolluklar mı
Kumsalda yanıma ne almalıyım?
Gemi seyahati esnasında yanıma atıştırmalık ne alabilirim çocuk için uygun daha organik bir şeyler ne önerirsiniz bak şu markanınkiler çok güzel dediğiniz
Geçen sene Le mabella sayfasından mayo almıştım başka önerebileceğiniz bir yer var mı?
hala bezleniyor bu arada. Mayo bez takııp üzerine mayo giydirdim hep. Bu şekilde doğru mu?
Geçen sene Denizden çıkar çıkmaz müslim bir pançosu vardı ona sardım durdum ama ekstradan farklı bir havlu götüreyim mi? Bak şu markanın ki güzel dediğiniz var mı
Deniz ayakkwbımız var kullanalım mı?
Aklıma gelmeyip sizin söylemek istediğiniz var ise bekliyorum 🥰🌺