ebruneco1108 ben içerdim günde 3 bardağı geçirmezdim, Bi defasında baya çay içtim nescafe de içtim diğer gün bebek uyumadı, hemşire dedi kafein bebeğe geçer, o yüzden uyumamıştır dedi, azalttım tekrar normale döndü. Kırk çıkınca daha rahattım sabah 3 akşam 3 bardak içtim. Şimdi 4 aylık oldu bile istediğim kadar içiyorum valla çay kahve, sen kırk çıkana kadar dikkat et hiç değilse. 🥰sağlıkla büyüsün bebişin.