RuzgarAsya bizimde bu durumda dertteyiz sarılığımız var 8 günlüyüz daha gel git yapıyoruz yüksek sınırında çıkıyor tahlil veriyoruz bende sadece sık sık saat başı emzirmeye çalışıyorum fakat uyandırması zor süreç üstünü başını altını değiştirip ayağını gıdıklayıp öyle uyandırıyorum yoksa sürekli uyuyor yarın kontrol var inşallah geçmişdir rabbim şifalar versin