Bebegım 2 bucuk aylık . Gündüzleri cok uslu hıc bır sorun yok . Akşam 9 dan snra çıldırıyor resmen . Uyumak ıstemıyor emmek ıstemıyor kucakta durmuyor sureklı ağlıyor . Ve akşam 9 dan snra sureklı bu sekılde dönüyor döngü🥹 sizin en zorlandıgınız dönem ne oldu ?