VLDAN ben 5 aylıkken para verip aldım çok ağladı iki gün ki yanında olmama rağmen hazır olmadığı için bıraktım. Gündüz 3 uyku yapıyorsa her uykuya giderken bir rütin yapın alt değiştirme gibi veya yüzünü yıkayın. Sonra iyi uykular diyip odalarla vedalaşıp uyku odasına geçin eğitimde en önemli detaylarda oda karanlık olucak ferah olucak. Uyku arkadaşı olucak. Yatağa yatırıyorsunuz siz görebileceği bir yere geçiyorsunuz. Ellemeden piş piş diyip veya nini söylwyebilirsiniz. Ağladımı 3 dk bekliyorsunuz alıyorsunuz ki çok ağlarsa sakinleştirip sustuğu anda geri koyuyorsunuz tekrarmı ağladı yine 3 dk. 45 dk bu şekilde devam. 45 dk geçti uyumadı diyelim dramstik uyandırma yapıcaksınız. Yani dışarı çıkın kapıdan günaysın diyerek girin perdeleri açın yani sen ağladığın için değil günaydığı için çıkıyoruz anlamına geliyor. Bidaki uyku saatini bekliyorsunuz. Biraz yıpratıcı bir süreç ben bir daha yapamam ağlamasına dayanamıyorum ilişkimiz zedelenicekti bu yüzden bıraktım. Bildiklerimi paylaşmak istedim.