Nicemother Rustemoz33 rota değilde onunla beraber başka aşılar yapılmıştı onlar biraz ateş yaptı o kadar?
nesli_han12a Aşıyı yaptırmayın sorun yaşayan var mı acaba ishal mikrobik vs. bişey? 2 doz olarak mı vuruluyor rota. 1. Doz ve 2. Doz fiyatları nedir?
Aycamuss Baldan bizde dün yaptırdık 3.dozunu 2bacaktan birde ağzına 1tane daha birşey damlattı Allah a şükür birşey olmadı
Rainnn Rustemoz33 Benim oğlumda ilk dozunda kabız olmuştu ama doktor ishal olur demişti. Sordum tam tersi kabız oldu diye normal demişti.
Rustemoz33 Dmrbskbra eczaneden aldım sağlık ocağına yaptırdım. İlk dozuna 16 haftadan önce yapılması gerektiği yazıyor yaptırabilirsin sende bence