Hayırlı geceler arkadaşlar 6. Ay aşısı hakkında tecrübelerinize ihtiyacım var kaç tane olacak ateş ya da başka dikkat etmem gereken bişey var mı bi de bizim oğlan son bir haftadır ateşli nezle geçiriyor bugün tam 1 hafta oldu o yüzden aşısı 8 gün gecikti sıkıntı olur mu şimdiden çok teşekkür ederim