Kaganmoms benim 4-5ay kdar agrilari oldu. Bazı ciltler iç dikis materyaline hassasiyet gosterebiliyor ve bu da iyilesme surecini etkileyebiliyor. Size tavsiyem çok yormayin kendinizi fırsat buldukca dinlenin. Temizlik vs girismeyin. Es destegi çok önemli umarım bu konuda benim kadar sanslisiniz. Zamanla agrilar sislikler geçecek. Hem bebis ile ilgilenmekten ben kendimle ugrasamadim ki. Bu arada, sezeryan izi bazen renk degistirecek bu normal. En son kendi cildinin rengini alacak. Gecmis olsun 🙏