Tess07 hiç böyle düşünmemiştim 🥲 ikisi de 1 sene içinde toparlar rahatlarım. Sonra okula birlikte giderler kışın birlikte oynarlar, hazır şimdi geve kalkıyorken o da olsun ilerki yıllarda olayları başa sarmak zor olur yaş ilerleyince diye düşündüm hep 🥲