15 aylık bebeğimi parka indirdim , düşmesin diye peşinde dolandım 2 saat. Sonra eve geldik bebeğimi banyo yaptırdım. Kendisi su kuşu olduğu için 30 dk oyalandık banyoda. Ardından oturmadan yemek yap bulaşık yıka derken bu saat oldu ve yaklaşık 4-5 saattir ayaktayım. Kalça kemiğim ve pelvis kemiğim ağrıyor. Hamile olmam ve bebeğimi düşünmem dışında başka bir kaygım yok. Bu kadar tempo karnımdaki bebeğime zarar verir mi? 😔 parka inmeden önce de evde iş yaptım tabi😥 kanamam yok çok şükür ama karnıma durduk yerde hançer gibi sancı saplanıyor ara ara. 15 aylık Bebeğim de maşallah çok hareketli hiç durmuyor 🥺