Merhabalar :) ya arkadaslar yanlıs anlamayın ama cidden gına geldi atak yazılarına girmiorum bile ama cok acil nolur yardım gibi baslıklara bakınca kızım durmuo atakta mı ypk böle oldu atak mı ? Sizi anneleriniz ataklı mı büyüttü ? Bence bu kadar takılmayın en büyük atak biz annelerde bence bizim atagımız geçmeli haksızmıyım ? Birde saglık konusuna gelicem isim vermiorum cocuk ne hale gelmiş yol uzakmıs doktor yokmus. Yok belki tecrübeli anne vardır önce soruyım demiş ya git bi doktora benm cocugumda görülen senin cocugunla bir olcak die bişi yok yani. Tamam belki aynısıdır die fikir amaclı ona bişi demiorum ama acil gitmesi gereken bile açmıs forumu fikir soruo