Benim oğlum yeni 5 aylık oldu, 3. Ayından beri bizde de durum aynı. 2-3 dk dan fazla emmiyor. Doktorumuz çevreye ilgisi artmaya başladığı için öyle dedi, büyüyorlar yani herşeyi farkediyorlar. 4. Ayın içinde parmak emmeleri başlayacak birde, benim oğlum emerken kenardan ağzına parmaklarını da sokuyor çok komik😅 emerken en ufak sese hemen kafasını çeviriyor dikkatini memeye çekmek için çok uğraşıyorum.