Kızlarr bugün vitamin değerlerim için tahlil verecektim doktora gebelik için de kan vereyim dedim aslında beklediğimden değil ama bi gün gecikti diye şüphe kalmasın istedim enabızdan baktım beta hcg 21.77 çıkmış bu sonuç şimdi pozitif demek midir yarın sonuçları doktora göstercem ama merak kaldı